سیاست حفظ حریم خصوصی

این سند در تاریخ 20 اردیبهشت 1395 به روز شده است.
توافق نامه سیاست حفظ حریم خصوصی
این توافق نامه سیاست حفظ حریم خصوصی حاکم بر وب سایت گروه بایا (بایا هاستینگ) می‌باشد، که فی مابین گروه بایا و تمامی کاربران و بازدیدکنندگان این وب سایت منعقد و حاکم است. هرگونه بازدید، ثبت نام و استفاده از سرویس‌های موجود در وب سایت گروه بایا به آدرس www.baya-co.com به منزله رویت، تایید، موافقت و رضایت کامل کاربر از این توافق نامه تلقی شده و حق هرگونه اعتراض احتمالی را از وی ساقط می‌نماید.
گروه بایا (بایا هاستینگ) متعهد است که در حفظ و نگهداری تمامی اطلاعات شخصی جمع‌آوری شده از افراد حقیقی که از وب سایت بازدید می‌نمایند و یا از سرویس‌ها و امکانات آن استفاده می‌نمایند، کوشا باشد. گروه بایا (بایا هاستینگ) در راستای تحقق این تعهد، با بررسی استانداردهای موجود سعی نموده تا با استفاده از نرم‌ افزارها و روش‌های روز دنیا محیطی امن و محفوظ  را طراحی و ایجاد نماید.
جمع آوری اطلاعات شناسایی
استفاده از اطلاعات جمع آوری شده
به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی
کاربران زیر سن قانونی
لینک به سایر وب سایت‌ها
تامین امنیت و محافظت از اطلاعات شخصی
تغییرات و اصلاحات در توافق نامه سیاست حفظ حریم خصوصی
پذیرش شرایط جدید
اطلاعات تماس با ما

شرایط و ضوابط

این سند در تاریخ 20 اردیبهشت 1395 به روز شده است.
شرایط و ضوابط حاکم بر وب سایت گروه بایا (بایا هاستینگ)
قوانین و مقررات موجود در این وب سایت مطابق با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران تهیه و تنظیم گردیده است، که شامل: ضوابط و مقررات ثبت نام کاربران، شرایط و مقررات استفاده از سرویس‌ها، و توافق نامه سیاست حفظ حریم خصوصی می‌باشد. که در اصل توافق‌نامه و شرایط استفاده از امکانات و سرویس‌های موجود بر روی این وب سایت است. گروه بایا فراتر از مفاد این شرایط نامه هیچگونه توافق یا تعهدی نسبت به کاربران ندارد.
کاربرانی که در وب سایت ثبت نام کرده‌اند و کاربرانی که اقدام به خرید هرگونه سرویس نموده‌اند و حتی کاربرانی که از این وب سایت بازدید نموده‌اند، به منزله آگاهی و موافقت کامل ایشان با شرایط و ضوابط وب سایت گروه بایا تلقی می‌گردد.
لذا پیشنهاد می‌شود قبل از ثبت نام ، یا ثبت سفارش و یا حتی بازدید از وب سایت، این متن و متون مرتبط دیگر را بطور کامل مطالعه فرمایید.
ضوابط و مقررات ثبت نام کاربران
شرایط و مقررات ثبت سفارش و استفاده از سرویس‌ها